maanantai 23. huhtikuuta 2012

ja taas me treenataan

Lauantaina oli toinen treenikerta uudella hallilla ja tällä kertaa saatiin vähän kivempi ratakin tehtyä (kiitos Saijan)... 
Mulla oli kaikki kolme koiraa mukana, koska toi Siri ei vieläkään oo tajunnu alottaa sitä juoksua *huoh*... Sataviismiljoonaa kertaa oon jo kironnu kun en sitä ilmottanu noihin muutamiin kisoihin... No mitäpä sitä enää jahkailemaan, me kisataan sitten pentujen jälkeen... jos ja kun niitä pentuja nyt saataisiin ikinä edes suunnittelusta toteutusasteelle... 

Mutta siis joo... Lauantain rata näytti tältä:

Mun mielestä toi rata oli ihan superkiva, just sopivan vaikee, mutta silti sen verran suoritettavissa oleva, ettei tarvinnu tippa linssissä lähtee treeneistä kotiin ;) 
Siri ja Pöppis oli ihan huippuja, tosin Sirin eka suoritus oli kaikkein paras ja eikös sitten alkanu tökkiin kun piti ottaa videolle :D Silti oon tyytyväinen, että Sirin kanssa on kaikki esteet hyvin hallussa (kepeissä nyt tosin parantamisen varaa kun ite oon niin laiska ollu opettaan paremmin... tarvii jauhaa niitä sit oikein urakalla) eli sitten kun pennut on lähteny maailmalle niin päästään pienellä mieleen palauttelulla starttaan kisaura :) 
Pöppiksellä oli myös kivasti vauhtia, sillä on alkanu vauhti palaamaan ja vitsit kun oon niin häpihäpi :) 
En nyt jaksa yksityiskohdista sen tarkemmin pälättää, kivasti meni ja sillä siisti! :D Videoitten kanssa on taas jotain häikkää eli ette saa videomatskua valitettavasti tällä kertaa...

Ava pääsi kiertelemään siivekkeitä ja höntsäilemään putkia... Lisäksi joku ihmeellinen kevään mukanaan tuoma TOKOKÄRPÄNEN on iskenyt muhun, sillä päätin alkaa treenailemaan Avan kanssa tokojuttuja, se kun on niin erilainen olemukseltaan kuin nuo kaksi sähköjänistä jotka soheltaa ensin ja kuuntelee vasta sitten... Avalla tuntuu olevan (ainakin välillä) korvat ja keskittymiskyky kohdillaan ja se on noista kolmesta ehkä eniten just semmonen jonka kanssa voisin kuvitella tokoilevani :) Minä, joka olen vannoutunut agilityihminen, saatan siis jopa joskus saada näitä hulluja "väärän lajin" päähänpistoja ;) Kylläpäs tämä kevät on hullua aikaa :D

Sitten kun en pitkään aikaan ole laittanut tekeleistäni kuvia niin tässä pieni kuvatulva aikaansaannoksistani:
mä en muistanu et oonko laittanu näistä kahdesta ekasta jo kuvat aikasemmin, enkä jaksanu kaivella vanhoja tekstejä esiin... Mutta siis tässä muutama vinttikoirapanta :)



ruutulippupanta

mini-vinttari :)





y-valjaat

ja parit t-valjaat :)


Sammakko makuualusta :)



2 kommenttia: